Tuesday, October 07, 2008

my school memories.....







Terkenang kembali kisah-kisah zaman persekolahan...Gambar ni amik time dkat2 nak SPM..Kena perli ngan En.Nazri PK HEM sbb amik gmbar ngan bas ni...Tp tak kisah la sbb tme tu kteorg pn dah nak 'chow' dr sekolah ni dah...huhu...sekolah yg byk mmberi pengalaman hidup & peluang utk aku & kwn2 yg lain belajar ngan semangatnye...hehe....HSBM in my heart...my alma mater...2001 until 2005





(Dari kiri: Aslam, Tawfik, Epul, Siddiq 'Tebaq', Wafiy, Azuan, Zulhairy)










Haaaa...ni msti korg terkejut kan...haha...aku dulu mse kt skolah, msuk kadet polis..Ni time kteorg jd kawalan kehormatan utama utk Hari Kadet Polis peringkat negeri Pulau Pinang..Aku kirenye dikatakan aktif jugak la dlm kadet ni....









Ni pulak kelas aku mse form 5...dah siap ltak nama lg...5 fikir sains...tgk la time tu klas aku cume bape kerat je melayu....tp Alhamdulillah smpai skarang kteorg still contact gak wlpn ada yg dah ke luar negeri dah...Mse tu aku pnye guru tingkatan Cik Marshima Juliana..yg pkai blazer tu...Die ni cikgu yg bgus gak la....Cume cpt merajuk...hehe..jgn marah ek cikgu...Tp die pnah kate kt kelas aku ni bdk yg jujur sbb time tu aku gi jumpa cikgu tanpa kebenaran dia...hehe..




Ni pulak geng2 fasilitator utk program 'Heroes of Tommorrow'.. Ni program yg kteorg wat utk kesedaran dlm pelajaran...ala2 nasihat la gitu...Ni sume bdk2 dr batch aku gak, tp dr kelas lain2...Mcmne pn korg mmg sempoi..

Ok la...2 la serba sdikit psl memori kt skolah dlu...haha....kenangan yg xkan luput dr ingatanku......










0 comments: